Uvjeti prodaje i ostali dokumenti
Na osnovu člana 96. Zakona o unutrašnjoj trgovini (Službene novine Federacije BiH broj 87/24) i člana 22. Statuta Društva „SO-CE BH” d.o.o. Sarajevo, Direktor društva donosi:
PRAVILNIK 0 UVJETIMA PRODAJE
Član 1.
(Opće odredbe)
Pravilnikom o uvjetima prodaje (u daljem tekstu: Pravilnik) regulišu se uvjeti prodaje izmectu SO-CE BH d.o.o.Sarajevo (u daljem tekstu: Trgovac) te kupaca pravnih i fizičkih lica (u daljem tekstu: Potrošač) sa kojim Društvo posluje u okviru svoje registrovane djelatnosti.
Odredbe ovog Pravilnika sastavni su dio svakog ugovora i ponuda sa potrošačima ukoliko se izričito ne isključe.
Smatra se da potrošač prihvata Pravilnik u trenutku zaključivanja ugovora, odnosno zaključivanjem kupovine ili potvrdom narudžbe.
Pravilnik važi za sve naloge i isporuke, čak i za one koji nisu posebno dogovoreni u pisanoj formi.
Roba koja se stavlja u promet mora biti usklađena sa standardima, tehničkim normativima, kvalitativnim normama i/ili označena mašinski čitljivom oznakom (GTIN identifikacijom, QR kodom i dr.) propisanim ili priznatim kao uslov za njihovo stavljanje u promet ili upotrebu na tržištu Bosne i Hercegovine i Federacije BiH.
Član 2.
(Poslovne jedinice)
SO-CE BH d.o.o.Sarajevo obavlja promet na malo i veliko u sjedištu društva.
Član 3.
(Cijene i kalkulacija cijena)
Trgovac je dužan da na jasan, lako uočljiv i čitljiv način, istakne prodajnu cijenu na polici ili artiklu, neposredno pored, iznad ili ispod robe ili u slučaju daljinske trgovine, pored prikaza ili opisa robe.
Trgovac, koji obavlja trgovinu na prodajnom mjestu u prodajnom objektu, u koji potrošač ne može da uđe ili trgovinu ličnim nuđenjem, dužan je da istakne prodajnu cijenu na vidnom mjestu u cjenovniku.
Prodajna cijena proizvoda i usluga je konačna cijena u koju su uključeni svi porezi i takse.
Pružalac usluge je dužan da, na vidnom mjestu, na jasan, lako uočljiv i čitljiv način, istakne samo jediničnu cijenu usluge.
Cijena robe koja se stavlja u promet iskazuje se obavezno u domaćoj valuti.
Trgovac je dužan naplatu računa, koji potrošač plaća u gotovini, izvršiti u skladu sa Smjernicama o zaokruživanju iznosa za plaćanje u gotovinskom platnom prometu (“Službene novine Federacije BiH”, broj 89/07).
Trgovac je dužan da formira cijene robe u prometu putem kalkulacija i da na osnovu njih istakne cijene za svaku robu u prodaji.
Uz oznaku cijene robe, izložene za prodaju ili pripremljene za prodaju, mora se označiti redni broj iz trgovačke knjige i godina zaduženja, odnosno zapisnika o promjeni cijena u trgovačkoj knjizi, ili druga oznaka, na osnovu koje se istaknuta cijena može povezati sa ulaznom kalkulacijom, odnosno zapisnikom o promjeni cijena za tu robu.
Ako se na proizvodu nalazi barcode (GTIN, QR code i dr.) ili druga oznaka, na osnovu koje se može istaknuta cijena povezati sa ulaznom kalkulacijom ili rednim brojem zaduženja u trgovačkoj knjizi, trgovac nije dužan postupiti po odredbi stava (2) ovog člana.
Trgovac može potrošačima da daje popust na cijenu, umanjenjem maloprodajne cijene utvrđene kalkulacijom, a prilikom plaćanja robe. Iznos popusta mora biti jasno iskazan na računu za prodatu robu i/ili uslugu.
Trgovac, koji nudi robu na prodaju preko kataloga, dužan je da u katalogu označi prodajnu cijenu robe i druge uslove prodaje, kao i vrijeme važenja te cijene i tih uslova.
Član 4.
(Uvjeti plaćanja)
Ovim pravilnikom se odreduju sljedeći načini i uvjeti plaćanja za kupce:
- U punom iznosu Gotovinski i kratično prije preuzimanja robe
- plaćanje ukupne vrijednosti prodatih proizvoda na otplatu putem potrošačkih zajmova mikrokreditnih organizacija i banaka tj finansijskih organizacija sa kojima trgovac ima zaključen ugovor a prije preuzimanja robe.
- Prilikom isporuke robe od strane brze pošte sa kojom trgovac ima zaključen ugovor u punomiznosu prije preuzimanja robe
- Virmansko plaćanje putem banke
- Plaćanje putem financijske pogodbe koja predstavlja prodaju s otplatama na rate cijene ili drugi oblik finansiranja korisnika koji ima istu ekonomsku suštinu koju nudi trgovac i koja podrazumijeva odloženo plaćanje duga tokom određenog perioda(clan 2. Stav 5 zakona o Zakona o zaštiti korisnika financijskih usluga FBIH) a uz obavezno potpisivanje ugovora. Trgovac odobrava financijske pogodbe na osnovu procjene rizika naplate I drugih akata trgovca.
Vrsta i način plaćanja u maloprodaji ne utiče na krajnju cijenu računa koja se naplaćuje od potrošača osim u slučaju financijske pogodbe tj ugovorene prodaje na rate.
3
Član 5.
(Povrat iznosa kupoprodajne cijene potrošačima)
Ukoliko potrošač, koji je kupio proizvod u podružnicama društva plaćanjem kupoprodajne cijene karticom poslovne banke, u skladu sa odrebama Zakona o zaštiti potrošača izvrši povrat kupljenog proizvoda, društvo će izvršiti povrat kupoprodajne cijene potrošaču posredstvom poslovne banke na transakcijski račun potrošača.
Član 6.
(Prodajni podsticaji)
Trgovac na malo može da daje naročite prodajne podsticaje potrošačima kada sprovodi postupak posebne vrste prodaje.
Prodajni podsticaj je ponuda robe odnosno usluge, pod povoljnijim uslovima u odnosu na redovnu ponudu, i to naročito:
- a) sa sniženom cijenom, kao što su: rasprodaja, akcijska prodaja, stalna prodaja po sniženoj cijeni u specijalizovanim prodavnicama, sezonska prodaja, promotivna prodaja, sajamska prodaja, prodaja pojedinim grupama potrošača i drugi oblici prodaje sa cijenom nižom od cijene ostvarene u redovnoj prodaji,
- b) sa posebnim pogodnostima tokom prodaje u vezi sa isporukom, montažom, održavanjem ili drugim pogodnostima i to zavisno od prirode proizvoda, odnosno robe ili usluge,
- c) sa obećanjem nagrade, učešćem u nagradnoj igri, pratećim poklonima, u programima lojalnosti, odnosno drugim pogodnostima.
Trgovac će posebnom odlukom, u pisanoj formi, regulisati pravila kada sprovodi postupak posebne vrste prodaje, te ih jasno, vidljivo i čitko istaknuti u poslovnom prostoru ili posebnom mjestu prodaje, lako dostupnom potrošaču, u skladu sa posebnim propisima o zaštiti potrošača.
Član 7.
(lzdavanje računa)
Pri prodaji svih proizvoda potrošačima se izdaje fiskalni račun za prodatu robu. Klijent je dužan da odštampani ili pisani reklamirani račun uzme i čuva u krugu od 20 metara po napuštanju prodajnog mjesta
Član 8.
(Prodaja pod jednakim uvjetima)
Svi potrošači imaju ista prava i svim potrošačina pod jednakim uvjetima se obavlja prodaja robe, ako ugovorom nije drugačije regulisano.
Član 9.
(Pakovanje robe)
Prodaja robe u poslovnim jedinicama vrši se u originalnom pakovanju, a može se obavljati i prodaja u rasutom stanju samo onih proizvoda predvidenih zakonom.
Član 10.
(Uputstva o svojstvima robe i upotrebi)
Pri prodaji robe na malo prodavci obavezno daju osnovna uputstva o svojstvima robe i načinu upotrebe i održavanja. Kupac je dužan da upute proizvođača čuva i da ih se pridržava pri upotrebi i montaži uređaja. Tehnički složene uređaje koji se priključuju na električnu ili vodovodnu mrežu kupac montira na svoju odgovornost u skladu sa uputama za montažu.
Član 11.
(Prodaja robe u prodavnici)
Društvo je obavezno izvršiti prodaju robe na zahtjev potrošača ako se ta roba nalazi u prodavnici.
Društvo je obavezno da vodi računa o prodaji robe koja se nalazi u prodavnici, a ako za istom robom postoji neopravdana potražnja ili ako je ta roba na režimu racionainog snadbjevanja, dužan je promet te robe ograničiti u skladu sa zakonom.
Član 12.
(Deklarisanje robe)
Roba u prometu mora da ima deklaraciju, koja mora biti napisana na jednom od jezika u službenoj upotrebi u Bosni i Hercegovini.
Član13.
(Tehnički složeni proizvodi i garancija)
Za tehnički složene proizvode Društvo je će izdati garantni list i tehničko uputstvo o načinu korištenja. Garantni list važi isključivo uz fiskalni račun te je kupac dužan da ih čuva minimalno do isteka garantnog roka kako bi mogao ostvariti prava iz garancije.
Za robu sa garancijom trgovac izdaje isključivo originalni garantni list proizvođača koji dolazi uz proizvod u minimalnom roku koji je propisan zakonom.
Naknadne produžene garancije koje se vežu na orginalni garantni list a koje prizovođači daju potrošačima u promotivnim akcijama u kojima zahtjevaju registraciju kupca nisu odgovornost trgovca te se iste ne priznaju.
Garancije na tehnički složene uređaje su 24. mjeseca od datuma kupovine. Garantni uslovi i važe isključivo uz predočenje originalnog računa i garantnog lista ovjerenog od strane trgovca te uz ispunjenje uvjeta koji su navedeni na garantnom listu.
5
Član 14.
(Mjerenje robe)
Društvo je dužno da tačno mjeri robu, kao i da obezbjedi mogućnost potrošaču da provjeri tačnost mjerenja.
Član 15.
(Omotni materijal i pakiranje)
U cilju zaštite interesa potrošača Društvo je dužno da za robu koja se vaga obezbjedi omotni materijal srazmjeran robi koja se vaga.
Društvo je dužno da na zahtjev potrošača posebno upakuje robu i takvo pakovanje naplati prema svom cjenovniku.
Član 16.
(Identifikacija robe)
Društvo je dužno obezbjediti podatke za identifikaciju robe koja se prodaje odnosno koja se nalazi u maloprodajnom objektu.
Član 17.
(Isporuka proizvoda/robe)
Sva roba koja se kupi i prodavnici u istoj se i preuzima od strane potrošača najkraće uroku od tri dana od kada mu je stavljena na raspolaganje.
Trgovac ne nudi besplatnu uslugu montaže, dostave ili prijevoza robe.
Kod kataloške prodaje i prodaje na daljinu u cijene nije ukalkulisana cijena slanja robe brzom poštom te se takve usluge naplaćuju u skladu sa cjenovnikom brze pošte sa kojom trgovac ima zaključen ugovor.
Kod kataloške prodaje i prodaje na daljinu potrošač može preuzeti plaćenu robu u sjedištu potrošača bez troška.
Društvo je dužno potrošaču staviti robu na raspolaganje roku ne dužem od 7 (sedam) radna dana od dana plaćanja robe, osim ako se drugačije ne dogovori sa kupcem.
Kod prodaje robe na veliko potrošač je dužan dostaviti narudžbu 7 (sedam) dana prije isporuke, ukoliko ugovorom nije predviđeno drugačije.
6
Član 18.
(Reklamacija i zaštita potrošača)
Potrošač ima pravo na reklamaciju za kupljenu robu u prodajnom objektu u kojem je kupovina obavljena, uz predočenje računa o kupovini.
Potrošač svoje pravo na reklamaciju ostvaruje na način i pod uvjetom da svoj zahtjev podnese trgovcu (prodavnici u kojoj je predmetni uređaj kupljen ili upravi Društva) u pismenoj formi čim je otkrio nedostatak, a najkasnije u toku 8 dana od dana kupovine proizvoda.
Ovlašteno Iice u prodavnici (poslovođa) može riješiti zahtjev potrošača u vezi sa reklamacijom odmah ukoliko je očito da se radi o greški za koju potrošač nije odgovoran koja nije nastala greškom potrošača.
Ukoliko se reklamacija ne može riješiti odmah trgovac odnosno Društvo, dužni su obavijesti pismeno potrošača o reklamaciji najkasnije u roku od 8 dana.
Ukoliko se radi o opravdanoj reklamaciji potrošača za vrijeme trajanja garantnog roka trgovac odnosno Društvo, dužno je izvršiti popravku u razumnom roku a ukoliko to ne bude moguće dužan je potrošaču umjesto stvari sa nedostatkom predati stvar koja funkcioniše ispravno.
Potrošač nema pravo na reklamaciju ukoliko je nedostatak na robi nastao njegovom krivicom ili ako je u trenutku kupovine znao ili mogao utvrditi nedostatak.
Potrošač ima pravo i obavezu da provjeri račun, kvalitet i količinu kupljene robe i da preuzme račun za kupljenu robu.
Član 19.
(Reklamacije za online narudžbe)
Potrošač ima pravo na reklamaciju za kupljenu robu na osnovu ugovora na daljine putem web shopa/stranice, uz predočenje računa o kupovini.
Potrošač svoje pravo na reklamaciju iz ovog člana ostvaruje na način i pod uvjetom da svoj zahtjev podnese pismeno na adresu sjedišta društva. Potrebno je da u u istom navede informacije o broju narudžbe zajedno sa brojem računa te opisom reklamacije.
Potrošač ima pravo, u slučaju da kupljena roba ne odgovara, na reklamaciju u skladu sa članom 47 Zakona o zaštiti potrošača u Bosni i Hercegovini u roku ne dužem od 15 dana. Sve reklamacije pristigle nakon isteka roka od 15 dana neće biti uzete u obzir.
Član 20.
(Sudska zaštita potrošača)
U slučaju da potrošač nije zadovoljan sa rješenjem reklamacije svoja prava ostvaruje putem redovnog suda.
Član 21.
(Bonifikacije)
Direktor društva može odobriti potrošaču bonifikacije u apsolutnom ili relativnom izrazu (izraženom u procentima) od vrijednosti prodane robe, izvršene usluge ili plaćanja, i to samo kada je riječ o utvrđenoj manjkavosti na kvaliteti, kvantiteti i izgledu robe, ili usluge koja je isplaćena ili pogrešno obračunata u financijskim transakcijama a za tu štetu/nedostatak nije odgovoran potrošač.
Najprikladniji oblik bonifikacije je u vidu popusta koji Društvo odobrava potrošaču kada roba koju je isporučio ne odgovara ugovorenom kvalitetu ili kada je potrošaču isporučena oštećena roba, a za tu štetu potrošač nije odgovoran. Pismo o bonifikaciji (knjižno pismo) sačinjava Društvo potrošaču kao odgovor na reklamaciju potrošača.
Kod prodaje na veliko, direktor društva može odobriti prometnu bonifikaciju zbog ostvarenog većeg prometa od ugovorenog.
Ukoliko se u maloprodajnom objektu vrši prodaja robe sa nedostatkom oviašteno lice je dužno da tu robu prostorno razdvoji, da vidno istakne oznaku i srazmjerno utvrclenom nedostatku izvrši sniženje cijene.
Član 22.
(Radno vrijeme poslovnih jedinica)
Radno vrijeme prodajnog objekata je periodu od ponedjeljka do subote, u ukupnom trajanju do maksimalno 90 sati sedmično, a na osnovu posebne odluke direktora društva.
Prodajni objekat zatvoren je nedjeljom.
Prodajni objekat zatvoren je u dane praznika.
Član 23.
(lzvršenje odredbi Pravilnika)
0 izvršenju odredaba ovog pravilnika stara se direktor Društva, a svoja ovlaštenja može prenijeti i na zaposlene radnike.
Član 24.
(lzmjene i dopune Pravilnika)
lzmjene i dopune ovog Pravilnika vrše se na način i po postupku kao i njegovo donošenje.
Član 25.
(Stupanje na snagu)
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.
Sarajevo, 15.11.2024. Direktor
_______________________
U skladu sa članom 97., 98.,99. I 100. Zakona o unutrašnjoj trgovini (Službene novine Federacije BiH broj 87/24), odredaba Zakona o zaštiti potrošača u BiH (Službeni glasnik BiH 25/06) i na osnovu člana 2. stav 3. Zakona o kontroli cijena („Službene novine FBiH“ 2/95 i 70/08), “SO-CE BH” d.o.o. , Sarajevo, Azize Šaćirbeović 7, u daljem tekstu Društvo, direktor donosi
|
PRAVILNIK |
|
o uslovima i načinu formiranja cijena proizvoda / robe / usluga |
|
|
I OPŠTE ODREDBE |
|
|
Član 1. |
|
|
|
|
||
|
Ovim Pravilnikom se uređuju uvjeti i način formiranja cijena proizvoda / robe / usluga. |
|
|
|
|
||
|
Član 2. |
|
|
|
|
||
|
Cijene se formiraju slobodno, prema uvjetima tržišta. |
|
|
|
Pri formiranju cijena proizvoda / robe / usluga neće se vršiti dogovor sa drugim pravnim i fizičkim licima, koristiti monopolski položaj, niti druga pravna i fizička lica dovoditi u neravnopravan položaj. |
|
|
|
Član 3. |
|
|
|
|
||
|
Cijene proizvoda / robe / usluga koje su predmet prodaje, načelno se formiraju na način i po postupku utvrđenim ovim Pravilnikom. |
|
|
|
|
||
|
II POSTUPAK FORMIRANJA CIJENA |
|
|
|
Član 4. |
|
|
|
|
||
|
Za formiranje cijena i utvrđivanje uslova prodaje proizvoda /robe/ usluga, nadležan je direktor. |
|
|
|
Direktor može ovlastiti i drugog zaposlenika da vrši formiranje cijena i utvrđivanje uslova prodaje proizvoda /robe/ usluga. |
|
|
|
Član 5. |
|
|
|
|
||
|
Za proizvode / robe / usluga kojima se cijene formiraju slobodno, direktor utvrđuje visinu prodajne cijene proizvoda / robe / usluga. |
|
|
|
Na osnovu utvrđene prodajne cijene proizvoda / robe / usluga utvrđuje se visina razlike u cijeni (marže). |
|
|
|
|
||
|
Član 6. |
|
|
|
|
||
|
Prije stavljanja u promet proizvoda i robe mora se sačiniti kalkulacija cijene. Za proizvode / robu u prodavnicama se sačinjava maloprodajna kalkulacija, u skladu sa propisima o trgovini |
|
|
|
Za proizvode / robu u skladištu se sačinjava kalkulacija nabavnih cijena, s obzirom na to da se skladište trgovačke robe, prema Pravilniku o računovodstvu i računovodstvenim politikama, zadužuje po nabavnim cijenama. |
|
|
|
Za proizvode / robu u skladištu koja se zadužuje po nabavnim cijenama utvrđuje se cjenovnik prodajnih cijena, koji treba da je dostupan kupcima. |
|
|
|
Za usluge koje se pružaju sačinjava se cjenovnik usluga, koji treba da je dostupan kupcima. |
|
|
|
U cjenovnicima za proizvode / robu na skladištu i usluge iskazuju se cijene bez PDV-a, uz napomenu da PDV nije uključen u prodajnu cijenu. |
|
|
|
Član 7. |
|
|
|
Direktor, odnosno zaposlenik koji je ovlašten da sačinjava kalkulaciju, odgovoran je za pravilnu primjenu svih propisa vezanih za ispravnost kalkulacije, odnosno za pravilnu primjenu propisa o cijenama. |
|
|
|
Kalkulacija prodajne cijene za robu i proizvode u maloprodaji, kao i kalkulacija nabavne cijene za robu i proizvode u skladištu, nakon provjere ispravnosti od strane direktora, mora biti ovjerena pečatom i potpisom. |
|
|
|
III FORMIRANJE CIJENA TRGOVAČKE ROBE |
|
|
|
|
||
|
Član 8. |
|
|
|
|
||
|
Prodajna cijena trgovačke robe u prodavnicama obuhvata sve troškove nabavke i druge troškove koji su nastali u procesu dovođenja zaliha na lokaciju prodaje. |
|
|
|
Elementi kalkulacije prodajne cijene za trgovačku robu u prodavnicama su: |
|
|
|
a) fakturna vrijednost dobavljača, umanjena za odobrene popuste na fakturi; |
|
|
|
b) zavisni troškovi; |
|
|
|
c) ukalkulisana marža (RUC) od 0 do 999%; |
|
|
|
d) ukalkulisani PDV. |
|
|
|
Član 9. |
|
|
|
|
||
|
Prodajna cijena trgovačke robe u skladištu obuhvata sve troškove nabavke i druge troškove koji su nastali u procesu dovođenja zaliha na lokaciju prodaje. |
|
|
|
Elementi kalkulacije nabavne cijene za trgovačku robu u skladištu su: |
|
|
|
a) fakturna vrijednost dobavljača, umanjena za odobrene popuste na fakturi; |
|
|
|
b) zavisni troškovi. |
|
|
|
Član 10. |
|
|
|
|
||
|
U zavisne troškove spadaju uvozne carine i druge pristojbe (osim ulaznog PDV-a za registrovane PDV obveznike), troškove prevoza, troškove rukovanja i druge troškove koji se mogu direktno pripisati konkretnoj nabavci robe. |
|
|
|
U zavisne troškove se uključuju i troškovi sopstvenog transporta, utovara i druge interne usluge. |
|
|
|
|
||
|
IV FORMIRANJE CIJENA VLASTITIH PROIZVODA |
|
|
|
Član 11. |
|
|
|
|
||
|
Prodajna cijena proizvoda u prodavnicama obuhvata sve troškove nabavke i druge troškove koji su nastali u procesu dovođenja zaliha na lokaciju prodaje. |
|
|
|
|
||
|
Elementi kalkulacije prodajne cijene za proizvode u prodavnici su: |
|
|
|
a) troškovi koji su direktno povezani sa proizvodima, sirovina, materijal i direktni rad; |
|
|
|
b) raspoređeni opšti troškovi proizvodnje (fiksni i varijabilni); |
|
|
|
c) ostali troškovi koji se, po MRS 2 i usvojenim računovodstvenim politikama mogu priznati u cijenu koštanja proizvoda; |
|
|
|
d) ukalkulisana marža (razlika u cijeni); |
|
|
|
e) ukalkulisani PDV. |
|
|
|
|
||
|
Član 12. |
|
|
|
|
||
|
Prodajna cijena proizvoda u skladištu obuhvata sve troškove nabavke i druge troškove koji su nastali u procesu dovođenja zaliha na lokaciju prodaje. |
|
|
|
Elementi kalkulacije nabavne cijene za proizvode u skladištu su: |
|
|
|
a) troškovi koji su direktno povezani sa proizvodima, sirovina, materijal i direktni rad; |
|
|
|
b) raspoređeni opšti troškovi proizvodnje (fiksni i varijabilni); |
|
|
|
c) ostali troškovi koji se, po MRS 2 i usvojenim računovodstvenim politikama mogu priznati u cijenu koštanja proizvoda; |
|
|
|
V FORMIRANJE CIJENA USLUGA |
|
|
|
Član 13. |
|
|
|
|
||
|
Prodajna cijena usluga se iskazuje bez PDV-a i ima sljedeću strukturu: |
|
|
|
a) troškovi rada i drugih troškova osoblja koje je direktno angažovano na pružanju usluga; |
|
|
|
b) troškovi nadzornog osoblja; |
|
|
|
c) režijski troškovi; |
|
|
|
d) ostali troškovi direktno vezani za pružanje usluga; |
|
|
|
e) uslužna marža; |
|
|
|
Za prodajnu cijenu usluga se ne sačinjava kalkulacija. |
|
|
|
|
||
|
VI DAVANJE POPUSTA |
|
|
|
Član 14. |
|
|
|
|
||
|
Direktor (odnosno vlasnik radnje) ili od njega ovlašteno lice, može prilikom prodaje proizvoda / robe / usluga, pod određenim uslovima, davati kupcima popuste. |
|
|
|
Popusti se mogu odobravati prilikom prodaje prozvoda i robe iz prodavnica i sa skladišta, kao i prilikom pružanja usluga. |
|
|
|
Član 15. |
|
|
|
|
||
|
Odlukom direktora, odnosno od njega ovlaštene osobe se utvrđuje visina popusta i kriteriji, odnosno uslovi koje treba da ispuni kupac da bi mu popust bio odobren. |
|
|
|
Visina popusta nije ograničena, ali se prilikom odobravanja trebaju poštivati odredbe propisa o zaštiti potrošača I Zakona o unutrašnjoj trgovini FBIH. |
|
|
|
VII OSTALE ODREDBE |
|
|
|
Član 16. |
|
|
|
|
||
|
Za primjenu ovog Pravilnika odgovoran je direktor, odnosno od njega ovlaštena osoba. |
|
|
|
|
||
|
Član 17. |
|
|
|
|
||
|
Ovaj Pravilnik stupa na snagu i primjenjuje se danom donošenja, od kada prestaje i primjena prethodnog pravilnika. |
|
|
|
|
||
|
|
||
|
U Sarajevu, 15.11.2024. godine |
|
|
|
Direktor |
|
|
|
______________________ |
|
|